Weird Dreams??

Helloo..
Nu har sömntutan vaknat. ;) Faktiskt så har jag varit vaken sen 7.30 så jag vaknade ju inte precis. Apropå att vakna så hade jag en marddröm i natt, den första på över 3 år. Det är sant jag har inte drömt en ända marddröm på över 3 år.. Skumt!

Men iallafall, i drömmen så försökte jag, ännu en gång, att död mig själv. Som vanligt så lyckas jag ju inte!! Det är skit äckligt att drömma. Även denna gång så sprang jag genom eld och drog ner mig själv under vattnet. En sak var faktist nytt denna gång. Det var att jag svalde ett kryp, med flit, i drömmen som skulle äta upp mig inneifrån. Nu kommer den roliga delen, så efter ett tag med krypet i magen  märkte jag att det inte funkade. Jag gick tillbaka till affären, där jag hade köpt de myrliknande varelsen, och klagade. Han i affären tog fram en trumpet och tryckte mot min mage, tydligen så kunde han snacka med insekten då. "Han vägrar att äta", sa gubben. "Åhh great! Vi har hittat en insekt som bantar!!", sa jag då.

I slutet så var det nån som räddade mig ifrån att döda mig själv och sen blev det bröllop. Det roliga var att det var en kille som jag var kär i när jag var typ 6 år. Vi bodde grannar och lekte varje dag kommer jag ihåg. Bruntärna var Robin och Kim,  två kompisar som jag också lekte med som 6 åring. Kim är en kille och Robin en tjej så det var ganska roligt att se Kim i klänning måste jag säga :)

Slutet av drömmen var väl inte riktigt en marddröm, och en av de få bröllop som har slutat bra, men början var det.

Kommentarer
Postat av: veronica

sv: han är en äcklig idiot

som inte vet vad som är snyggt! -.-

kraaaam, miss you!

2009-09-04 @ 14:28:39
URL: http://svit.blogg.se/
Postat av: Märta

hahaha, blir alltid lika road av andras drömmar;)

2009-09-04 @ 23:23:11
URL: http://forshfrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0