Visste du detta om mig?

Visste du detta om mig? Kommentera vilka grejer du visste och vilka du inte visste :)

Visste du att..
-Jag kallade min pappa för Daddie och mamma för Mummie [som i mumintrollet och inte som Momie] för att jag inte kunde säga Pappa eller Mamma så bra?
-Jag har min fiskar i en kastrull?
-Jag älskade bilar,hästar, att rita,dockor,barbie och att dansa som liten?
-Jag bara lekte med mörkhyade dockor som liten?
-Jag torterade mina "vita" dockor med nålar och klippte av dem håret? Jag tyckte att mörkhyade dockor var snyggare med brunt hår och chokladbrun hy.
-Min favoritkanal är MTV?
-Jag gick på 2 dagis och ett daghem samtidigt när jag var liten?
-Jag hade en docka som var 60 cm stor som jag släppade runt hela tiden som liten?
-Jag fick en liten porslindocka av min mammas kusin och det första jag gjorde var att slå sönder den för att den var blond?
-Den ända barnvakten som kunde ta han om mig var våran hund? Hon hängde med mig överallt och när vi hade gått för långt sprang hon och hämtade mamma och pappa. De andra barnvakterna hann bara blinka sen var jag borta..

Det var lite grejer det. Det mesta är ju från när jag var liten, Det var bara för att jag var såå himla konstig när jag var liten. ;)


Till Anonym:  Klart du får. Lägger upp en på Måndag eller Tisdag. Är hemma hos pappa då och där vet jag vart alla bilderna finns [dvs i ett collage på min garderob :P].

Till helia: Jaså. Okej, Tack för komplimangen. Är bättre på Engelska än franska iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man få se en bild på dej när du var liten ^^

2009-09-05 @ 17:51:34
Postat av: Anonym

hahahaha :) jag med ^^

men vi kommer säker snart kunna allt eller hur ? :D

2009-09-05 @ 19:07:35
Postat av: ella

Oj, mycket roligt jag inte visste... T.ex. det där med barnvakten ;) <3

2009-09-06 @ 01:19:36
URL: http://ellea.blogg.se/
Postat av: Märta

Haha, visste inte att du hade en hund som barnvakt;)

2009-09-06 @ 16:49:11
URL: http://forshfrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0