Summer is..

Våran engelska läxa denna vecka var att skriva en dikt om sommar. Jag skrev klart min redan den lektionen. Så fort våran lärare sa att vad vi hade i läxa så kom jag på min. Så här går den:

Summer is great,
Summer is fine.
Summer is only mine.
Summer is the beach,
Summer is the sea.
Summer is to be annoyed by a bee.
Summer is sun,
Summer is hanging with a friend.
Summer, I never want it to end..

Sen har jag en till som går så här:

Summer is great for some,
for others its not.
Summer can be ultra hot.
For some is summer really empty,
for others is it fun.
somedays it rains and somedays is it sun.

Jag vet inte riktigt vad jag skrev om i den sista men men. Jag kommer lämna in den första iallafall och sen får vi se om jag kanske lämnar in den andra också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla duktig på engelska ;D

2009-09-04 @ 21:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0