Project Runway..

Just nu så sitter jag och tittar på Project Runway och jag måste säga att jag faller mer och mer för den showen för varje gång jag ser den. Det är mest för att det är så himla patetikst, och de flesta beter sig som att de vore kändisar och hur bra som helst även fast deras kläder de syr ser ut som en kyckling dräkt..

Men mest så tycker jag synd om modellerna. Gå runt med vad som helst skulle jag aldrig göra. I förra avsnittet gjorde de klänningar av blommor och växter!
Tänk vad oskönt att ha på sig!!


Kommentarer
Postat av: Julle

Ja jag såg också det avsnittet, tänk om de skulle vara allegiska mot växterna också=P



E du fortfarnade Sjuk? Isåfall Krya på dig!!=)

2009-09-04 @ 17:45:32
URL: http://sportdog.blogg.se/
Postat av: ella

SVAR:

Okej, hoppas du kommer på måndag!



Jag älskar Project Runway ;) <3

2009-09-05 @ 11:45:57
URL: http://ellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0