Orkar jag?

Jag loggade in på bloggen jätte snabbt nu när jag satte igång datan. Tänkte att nån kanske hade kommenterat. När jag hade skrivit in läsenorder kom jag på att jag har ju inte skrivit sen jag vaknade så det är ju inte en sån stor chans. ;)

Jaha imorgon är det upp 4:15 igen. Orkar jag? Jag hoppas det. Jag måste orka, för imorgon är sista dagen jag är hundvakt och sen är jag 1000 kr rikare så ja, jag måste orka nu sista dagen. Sen så vill jag verkligen inte missa skolan en ända dag till.

Nu ska jag mata hundarna för sista gången idag och sen hoppa in i duschen. Sen blir det även att plockaundan lite och sen ska jag packa, och sen hoppa i sängen!

GODNATT!

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0