Me Like Tassavtryck :)

Heellllllooo!
Jag vet att det är störande att jag drarrr ut på orden men jag är tvungen. Det är såååå roligt! xD

Som ni säkert förstår så har jag nästan precis vaknat.. Inte roligt! Man missar ju så himla mycket! Jag vet inte varför jag inte jan sova på nätterna men jag antar att det är för att jag har så himla mycket att tänka på just nu. Allt med mamma och pappa, rätten osv.

Innan jag publicerar detta så skulle jag bara vilja säga att jag älskar att ni lämnar tassavtryck när ni besöker min blogg. :)

Nu ska jag ta mig an disken. Hoppas att den bli klar idag, inte som igår när jag diskde lite och sen slutade.. Hehe ;)

Kommentarer
Postat av: andrea

Svar: Haha, tack x) Ja, det är assvårt att spela trumpet :P <3

2009-09-06 @ 18:32:32
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0