Me Going New,New And New!!

Heellllloooo!
Haha jag kan bara inte sluta skriva så där. På yt gör jag samma sak det är bara det att här i bloggen har jag dragit ut lite på det ;) Yt: Helloo, Bloggen: Heellllloooo! Hehe xD

Nu har jag bytt blogg och fixat lite med den och så, så nu är vi (bloggen och jag) redo för at ni som vill ska brja kommentera, läsa mina konstiga inlägg och besöka. hehe x)


Kolla in den kan ni väl iallafall göra? www.genomfart.blogg.se

Anledningen till att jag byter är att min blogg är lite konstig så och jag kan inte andvända allt som alla andra kan. Ett exempel är när man skriver ett namn så kan man ju lägga in så att när man klickar på namnet så kommer personens blogg/hemsida upp. Det kan ju inte jag! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0