Emo..

Emo är det ordet som många har valt att kalla mig de senaste 2 åren. Okej jag erkänner att jag och eyelinern är bästa kompisar, att jag tycker svart är snyggt och udda grejer är det jag dras till men ändå?

I över ett halv år sa jag alltid "Emo är en musik stil. Man kan inte VARA en musik stil" men efter ett tag så blev det bara jobbigt och säga det hela tiden, så jag började ignorera dåliga kommentarer.

Ingen har kallat mig Emo på säkert 1 halv år. Inte förrän i förrgår. Det hela började med att jag gick i korridoren, hade håliga baggy jeans och en tröja med små [så snackarf vi småå] döskallar på och håret lite små ruffsigt men med luggen nere, dvs helt normal outfit. Iallafall så har jag ella och fredde gått halva vägen och då sitter nån jälva liten märkesbög [mitt och michelles ord :P] där. Helt plötsligt så öppnar han käften och säger "åhh jälva Emo! Ska du inte gå och skära dig?! Kanske färga svart också?!?" och hans kompisar skrattade.

Jag kände bara för att slå ner han eller iallafall säga nåt tillbaka men jag orkade inte. När vi hade fortsatt att gå 2 meter så ropar han "schyssta lår!". Vilken tönt! Jag var så himla när på att gå tillbaka och slå in näsbenet på honom, sen tycka in hans ögon och bara döda han. Jag vet vad ni tänker: Fan vad hon överdriver, men det är bara så här jag känner..

Jag var så nära på att säga; "Aaa juste jag är ju en vandrande musik stil" Eller nåt i stil med; "Japp jag är en vandrade musik not."

Men mest av allt hade jag velat sagt; "DU DÅ DIN JÄVLA VANDRANDE BJÖRN BORG KALSONG! SKA DU INTE SPRINGA HEM OCH STOPPA I LITE MERA VAX I HÅRET!?!?" Men jag höll ju tyst. 

Men säger han nåt igen så är han ett huvud kortare sen!! Det ska han ta mig fan ha klart för sig!!



Bara för att man har svart hår, vilket jag inte har, och inte canada mjukisar så är man onormal, och helt psykad.

x

Kommentarer
Postat av: Märta

grr...Jag och Hanna har försökt lista ut nån riktigt elak grej att säga till honom nästa gång han dycker upp, har en jättebra kommentar..hehehe;)

2009-09-02 @ 21:56:49
URL: http://forshfrosell.blogg.se/
Postat av: Emmie

sv: ja vet :) jag saknar dej as mkt! vi har inte snackat på typ 100000 år! men jag får nytt nummer antagligen i veckan elr i helen :D



puss o kram :D <3

2009-09-03 @ 07:06:44
URL: http://bballaste.blogspot.se
Postat av: veronica

men gud, vilken TOTAL IDIOT?

"schyssta lår"?!

FYFAN, säger jag bara.

om du ska hugga halsen av honom, så kan jag hämta yxan åt dig -.-

<33

2009-09-03 @ 20:32:54
URL: http://svit.blogg.se/
Postat av: Josefine

Han tyckte säkert att han var aaas ball inför hans kompisar . Typ i den här stilen tänkte han säkert när han sa det : " Shit , om jag säger det här kommer jag säkert att få vara med i deras coooola gäng ".



Jag säger bara såhär : Det funkar inte så lilla gubben. Berga skolan vs dig säger jag. Jävla småbarns fjolla som tror att han är nått. Jag fattar inte att han har käft nog att öppna munnen och säga E M O . Han vet inte ens vad det är .



Jojo , du har en sån sjukt cool stil . Seriöst , jag beundrar dina kläder och ditt hår , ALLT! Jag säger inte bara det här , utan jag menar det också .



Seriöst , dom är bara ett år äldre om inte yngre , (dom beteter sig som fem iallfall) . Vi tar dom lätt ;)

2009-09-05 @ 21:59:34
URL: http://litenstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0