Dålig uppdatering är ordet!

Helllooo!

Namn: Johanna [JoJo]
Ålder: 14
Skola: Solskiftet
Intressen: data, makeup, musik, yt, ps, och så himla mycket mera!
Färg: Röd,lila,gul
Affär: Carlings, Hm och bikbok.

Jag tänkte ju ge er lite "Fakta" om mig, för ni måste ju ha glömt mig eftersom det var så himla länge sen jag bloggade verkligen! Men hela veckan har bestått av en himla massa läxor. Men nu är det inte många kvar. :)

Just nu är jag hos Emmie och hon plattar håret, sminkar sig och klär på sig. Okej inte allt samtidigt men ändå. Snart ska jag också börja klä på mig.  Det blir ingen speciell outfit idag bara vanliga kläder eftersom jag bara ska hem och plugga, städa och slappa. :) Najjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0