12.09.09

Nej imorgon är det söndag. Söndag betyder att helgen är över och det vill jag inte! Även o skolan är helt okej så vill jag bara sova hel dagarna hela vecka.

Apropå sova, så sov jag 3 timmar när jag kom hem ifrån emmie. Det var så himla skönt. Jag har inte sovit dåligt eller lite inatt heller, så jag fattar inte varför jag är så himla trött.

IGÅR:
Igår var jag ju i Stan, sen när emmie hade handlat sitt och jag hade klagat 300 gånger på hur ont jag hade i benen och fötterna, så tog vi bussen till Vaxholm. Det är där hon bor, bara så att ni vet. Vi åt mat och sen drog vi ut med Deniz och Norea. Vi stack Ip och satt precis i mitten av planen. Det var några som hade hockey träning, så vi gick in men då hade de slutat. Bååth, Hugo och typ Lindved cyklade förbi och Emmie skrek "BÅÅÅÅTH!!", och Bååth gjorde sitt vanliga konstiga ljud. Eftersom att de var så mörkt så såg dem inte att det var vi.
:)

Jag sov hos Emmie och imorse gjorde vi inte mkt. Packade ihop mina grejer och tog bussen med alla. :)

Nu ska jag snart sova. Först plocka undan lite. Funderar på ny blogg. 'Genomfart' har jag tänkt att döpa den, men egentligen palla byta..

Rökning dödar tänk på det!! :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

SV: det är lungt ! :) alla tkr olika <33

2009-09-13 @ 15:18:43
URL: http://litenstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0