Måste snart iväg!

Hej alla blogg läsare!
Idag ska jag ju till Göta Lejon och se High School Musical-On Stage! Så nu håller jag på att tömma kamrean och ska snart hoppa in i duschen. Vi ska ta tåget som går ca 14.
Hoppas att den är bra. Den är ju helt på svenska och det är väl inte så roligt kanske, men jag ska iallafall ge den en chans. Får se om jag bloggar ikväll. Jag är nog inte hemma förrän 23.00 så det blir nog ingen blogging då.
Imorgon är det ju skola och på Onsdag är det ROMME!! Jippie! Har längtat jätte länge!

Nej nu måste jag verkilgen hoppa in i duschen. Lägger in bilder senare idag eller imorgon.

Bye and don't forget to....

Kommentarer
Postat av: andrea

okej, vad najs :D<3

2009-02-01 @ 21:23:10
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0